Jag vill, jag vill!

GOTT FOLK, HÖR OCH HÄPNA!
Jag presenterar P&L artister för år 2010:
JAY-Z!, Lily Allen, Kent, Mando Diao, Mika, ROBYN!, The Hives, THE KOOKS!, Ane Brun, Familjen, Hästpojken, Johnossi, Kings Of Konvenience, Lasse Lindh, Shout Out Louds, Chords, Daniel Lemma, Elin Ruth Sigvardsson, Fibes! Oh Fibes!, KULTIRATION, Moto Boy, Nicola Sarcevic m.m.

Alltså jag är i extas, can somebody cool me down? Det hade egentligen bara räckt med Jay-Z men ser ni artisterna??
Det är sjukt, det är galet! Det kan bli ditt för bara 1650 kr!

Bilder på mamma som ung



Working working

Shuuululuuu!
What's cracking guys?
Själv sitter jag och redigerar på jordbävningsfilmen, klockan är 22:28 och jag är trött! Vill bara hem o sova, krypa ner i den varma sängen. Mys på hög nivå. Kärlek på hög nivå. Lycka på hög nivå. Yes, jag skulle kunna fortsätta så but im not gonna...

Slänger upp en bild från när Sarah, Marisol och jag var i sanddynorna i Con Con. Respect!


Meeeede humor

Nu är det bara en månad och en vecka kvar tills jag är i Svea land, det är helt otroligt! Tiden har gått så snabbt. Ska bli underbart att träffa familjen och vännerna och att få äta: indisk mat, lösgodis, lantchips, dippsås, välling, kexchocklad och Toffifee! Eftersom...man har så kul med Toffifee! :)
Mari o jag ska ta en runda hem till mig, ska hämta lite grejer och sen ska vi ta en runda på stan. Det var längesedan känns det som.

Vi kollade på några klipp på YouTube, ett program som heter Roast på Berns. Jag kan inte låta bli att tycka att Petra Mede är störskön, däremot var det lite för grovt med skämtet om att Emilio slog Pernilla Wahlgren. Aooutch!


Dam dam dam dam- damdam!

Igår bjöd dagen på Pastel de Choclo (Majsgratäng) , några från klassen samlades och så lagade vi mat tillsammans. Senare var det tänkt att vi skulle gå på en filmvisning som vi var bjudna på men tiden rann ifrån oss. Istället drg vi hem till Stina där vi drack och hade det trevligt. Min kusin fyller år idag men vi firade henne igår. Hon hade bjudit folk till en klubb där vi skulle samlas och fira henne, så vi gick dit men jag var lite för trött för att fortsätta med dom andra till dansklubben. Mari och jag gick hem istället och softade med snacks :)

Och i morse gott folk så hade gick jag på en workshop med Karin, vi fick lära oss olika rytmer och spela på trummor. Det var hur kul som helst! Ska dit nästa lördag med tror jag, ska försöka filma och lägga upp här sedan.
Jag och Marisol sitter och redigerar med våran dokumentär om våran organisation, vi börjar bli lite sega nu så jag tror vi ska äta sushi. Det förtjänar vi!

Är det såhär det känns att vara lycklig?

Jag har börjat tänka väldigt mycket, det känns inte som om jag har gjort det på länge. Eller det är klar att jag tänker men just nu känns det som om jag inte har tid till att tänka längre, har inte luftrum för att andas. Jag har nästan glömt vem jag var, hur jag var och vad jag brukade göra. Jag vet att man förändras men jag gillade verkligen den jag var förut. Jag känner mig alltför seriös nu, vet inte om det har med jordbävningen att göra eller om det är för att jag har blivit vuxen.

Just nu lyssnar jag på Kapten Röd och minns tillbaka hur det var förr, jag kände mig som världens starkaste!
Att ingenting var omöjligt och att jag var odödlig. Jag tror lågan är låg men jag ska få den att vakna till liv igen.
I will rise like you did. And i will be stronger then ever, i just need my time to think.

Over and out!

RSS 2.0