Come again?

Ja, jag har inte direkt något nytt och berätta. Sitter som vanligt på skolan och arbetar med dokumentären, Sahne Nuss är nu min och Marisols bästa vän. Nötter och choklad, finns ingen bättre sockerkick!
Haha det var så kul, jag och Mari höll på att sjunga förut så tystnade hon och sa: Oj, jag tror föresten Juan Diego sover. Jag kollade på henne och sa: VA?!
Det är nämligen mycket ovanligt att han brukar stanna inne på kvällarna när han är här i Vaplaraiso, blir alltid att han drar ut. Skönt att ha en man i huset!
Nej nu är det dags att go back to work, jag slutar skolan på fredag föresten!!
Kommer sakna FInal Cut Pro och...ja, Final Cut Pro.
Over and out.

Omelett är underskattat

Hujeda mig! Den omeletten satt fint, gjorde en jätte stor till baby och mig med zuccini, championer och vitlök. Vi har visat en del av dokumentären vi håller på med för Juan Diego och han tycker det ser bra ut, känns så himla bra!
Livet är fint :)
Idag är det party med, Ammi ska ha födelsedagsfest så vi ska iväg lite tidigare och hitta en present till flicketösen. Haha något Hello Kitty aktigt maybe? Vi får se.
Alltså jag insåg idag att det är den 7! Det betyder att det är...få se...3 veckor och sex dagar kvar tills jag kommer hem!! Jag är så glaaaad för det men samtidigt är det ledsamt, Chile känns som mitt andra hem. Och Valpo, Gud vad jag kommer sakna den här staden. Verkligen.

La ciudad de amor que nunca duerme, aqui te encontre. Tu sonrisa me atrapo y contigo me quede.
Mi mar y mi sol, mi alma y mi luz.
Y ahora tenemos que irnos del nuestra ciudad, pero Valparaiso nunca nos dejara a nosotros.

We share each other like an island

Den här låten är verkligen en av dom finaste jag hört, tror jag har lagt upp den tidigare men det här en live-version.

Made by Banksy


Life is great!

I love life and don't even pop pills!
Är på skolan och redigerar ( That's nothing new i know.) med Marisoli. Jag känner på mig att vi har något bra på gång! Vi är nu uppe i fem minuters klar klippning, det går inte fort framåt men det viktiga är att det går framåt iaf.

Glöm inte att deklarera föresten!
Jag försöker att deklarera nu men har lite problem med att komma in pga överbelastning på Skatteverkets sida...
Kollar även in StreetArt artisten Banksy's sida, grym konst säger jag bara.

Nu ska jag spela in!
Chao

RSS 2.0