I love her

Nu ska jag sluta. Ny dag, nya möjligheter.

Blev klar med hemtentan idag så den skickades in och nu har jag absolut ingenting att göra. Känns riktigt bra!
Hazal fick mig att ta mig i kragen tillslut, thank you :)
Åh snön faller vackert idag, inte så brutalt som den har gjort dessa två dagar. Jag längtar till den 30 december, åker till Norge då! Då ska jag äntligen få träffa två av mina favourite ladys <3
Slänger upp en sång to the independent lady, we can do this!


du fick som du ville

"Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks."

Kalas

Idag har jag inte fått mycket gjort på hemtentan, jag följde med Marisol till doktorn och sen drog vi hem till min bror och hans fru. Johanna fyllde år så det var fullt hus med massor av gott...och bebisar! Hihi min Milo har fått två tänder! Det är inte klokt vad tiden går fort. Han var så fin i skjorta och sin väst :) Gulle.

Nej idag blir det ett kort inlägg, jag är verkligen jättetrött! Sorry, vaknade vid 07...godnatt.


Ljuset från dataskärmen är mitt ljus idag

Göm inte undan mig i skrymslet, stäng inte in mig i lådan.
Visa mig, gör mig levande i din värld.
Vill inte se mig själv i regnet, min reflektion är grå.
Du säger att du vet, jag vet hur det känns.
Om du vet, varför är jag då inte där ute?

En nypa tristess

Det känns som om det enda jag gör om dagarna är diska, städa och vänta. Vänta på något som ska ta mig till ett annat ställe? Kanske. Det skulle inte sitta fel ibland. Trist väder i Stockholm today, värkar som om det har smittat av sig på mitt sinne.

"Baby, take off your cool. I wanna see you, I wanna see you..."


Some good shit!








Cos I aint got a home. I'm out here all alone.


A goodbye can be hard sometimes

Snälla, glöm inte att ringa henne någon gång ibland. Hon saknar er jättemycket, jag ser det på henne.

RSS 2.0