plaaaayaan

Laddar upp några bilder från våran lediga dag efter en vecka av hårt arbete :)
Vi drog till playan och träffade på sälar samt sjölejon, sjukt söta!
Me gustas las focas, hihi. Dom påminner om maaaaamiiiiii!




















He's ill!

I really love this soooooong! Some real mother fucking love to Robin Thicke, big up!



"Tell me how you love me more
And how you think I'm sexy baby
But you don't want nobody else
You don't want this guy
You don't want that guy
You wanna touch yourself when you see me
Tell me how you love my body
And how I make you feel baby
You wanna roll with me
You wanna to hold with me
You wanna stay warm and get out of the cold with me
I just love to hear you say it"

Du och jag är inte så olika som vi tror

Har precis haft utvecklingssamtal med min lärare Juan Diego, mitt första utvecklingssamtal som jag verkligen  tyckte var bra. Som jag verkligen kände att jag fick ut något av. Jag insåg även att jag verkligen är förändrad, jag är mer öppen och det är verkligen så himla skönt. Man måste låta folk få komma nära inpå för att få ut något av andra. JAG ÄLSKAR MÄNNISKOR! Yes, så ska man känna efter ett riktigt utvecklingssamtal. Over and out, SHOUT!


Maaaanu Chao jaao!

Vi har precis haft visning på våran film Trauma, fick bra kritik, vi ska ändra slutet bara så lägger jag upp den. Vi ska ta med filmen till en filmfestival i Chiloé med, vi kommer nog också visa upp Nina då. Ska bli riktigt kul, vi ska vara där i en vecka och gå på massor olika visningar. Nice nice!

Imorgon ska vi dra till Santiago, nästan hela klassen, vi ska se Manu Chao! Kommer bli fedt. Sen blir det heeeeelg! Kanske drar till min moster och bor där över helgen, saknar faktiskt dom men inte katterna!
Chao.
PS. Vaccinet mot svininfluensan stoppas i Kanada efter kraftiga biverkningar!!! Don't take it for fuck sake.


Skypeliskype

Haha alltså Skype retar gallfeber på mig! Eller det är rättare sagt Internet uppkopplingen på skolan som får mig att se rött. Jag har "försökt" att prata med Ebba nu i kanske, jaa jag vet inte, 100 timmar?!
Allt jag hör är ailen voices...NOT FUNNY!
Jag börjar bli hungrig med, fuck. Kom på att dom har stängt av vattnet på våran kulle, no shower or no eating today! Inget lyxliv men jag tycker det är mysigt, okej kanske inte det där med att det inte går att duscha.
Nu ska jag dra mig hemåt till min sooooool! Hihi, vad fiffig jag är ^^ Fjollig med.



Jag delar med mig av snygga mig till er som känner att ni behöver se mig ;)
Miss you guys!


Väggmålningar

Tycker det är så himla snygga målningar i dessa två rum. Möbler med vill säga, skulle jag inte tacka nej till.
Den första bilden är designad av Barry McGee och den andre är designad av Delta. Dom har gjort dessa väggmålningar som säljs hos Bodega. Dom har fler målningar av andra artister/konstnärer.
Bara checka!
http://www.itsbodega.com/artists/




cheeeea

Yes jag lever mer än någonsin Torkel! Har bara blivit dålig på att skriva i denna blogg men det ska jag ändra på... Undra hur många gånger jag har hört mig säga det?
Anyway, kollade igenom riktigt gamla inlägg och fick nostalgi blickar. Dessa minnen kan jag leva länge på.
Haha älskar denna bild!



Jag ska föresten slänga upp en Brevfilm som jag har gjort, tillägnat er där hemma! Måste bara fixa en ny speakerröst så är allt klappat och klart. Åh så skönt att det är Fredag föresten, har längtat efter helg. Imorgon ska vi fira Sofia som har fyllt 24, det blir utklädnad och sen ut någonstans. Ska bli kul att festa med klassen igen! Jag har en perfekt present i huvudet, måste bara hitta mannen som kan bli pricket över i:et.
Hörs snart!
Förhoppningsvis ^^

Bajs internet

Okej, jag vet inte vad som är problemet men jag kan tydligen bara ladda upp 5 bilder. Lite bilder från Valparaiso och Santiago iaf. Jävligt fin graffitimålning på den första bilden!











Läget här i Chile är bara bra, festade med mina kusiner häromdagen och jag hade verkligen a blast! Saknar mina vänner och min kära familj.

RSS 2.0