Nina

Haaaallå! Tjingeling bling bling!
Uuuunderbart väder här i Chile, som vanligt ;) Jag gick in på smhi och såg att Linköping hade pissväder, hoppas för er skull att dom har fel som vanligt. Tänkte berätta lite om vad som har hänt på den senaste tiden.
I'm making a movie actually, till alla er därborta i Sverige som saknar skiten ur sig efter mig! Jag kommer lägga upp den på youtube senare så jag länkar här på bloggen när det är kirrat och klart. Annars så är allt bra, vi hade husfest i fredags och vi bjöd hem massor folk. Det var riktigt riktigt roligt! Sen drog vi ut till Babilonia men det var något psykfall som försökte kasta en stor jävla ölflaska på mig och en vän. Så nu när man kör "jag har aldrig" så kan jag stolt dricka när någon säger: Jag har aldrig gjort så att en dansklubb stängs ner.
BOTTEN UPP!

Här är en av filmerna föresten som jag och två andra klasskamrater har gjort, ska visas på en filmfestival snart!


send me some love

jag kom på att folk har frågat efter vilken adress man kan skicka brev och diverse grejer till mig så här kommer den:

Liselott Stark Roman
Casilla 40
Valparaiso 1
Chile


jag önskar alla ett gott liv! kände att jag behövde få säga det.

Nigga - Te quiero

"Y es que te quiero
Baby te quiero
Desde que te he conocido yo vivo tan feliz

Ay como quisiera en este instante abrazarte Y
mil canciones al oído cantarte A tu vida muchas
rosas regalarle Es que tu me enamoraste

Es que tu eres el lucero que guía mi vida Si no
te tengo en mi canción no existe melodía Tu me
haces falta baby de noche y de día Sin tu
inspiración no existiría esta poesía"


solen skiner och jag likaså!

Vi visade våran kortfilm om Nina idag, fick riktigt bra kritik. NÖJD till tusen! Nu skriver jag på en krönika om Pablo Neruda som jag senare ska göra till en ljudkrönika.

Me gustas cuando callas porque estás como ausente,
y me oyes desde lejos
y mi voz no te toca -
Pablo Neruda

Läget här i Chile är prima, solen skiner och mitt hjärta bultar extra mycket. Tack vare en person.
ÅH! Jag vill berätta så mycket men det är nog för tidigt, gotta take things slow.
Eller egentligen borde man ju bara köra på and.. Seez the day! Carpe diem! Fånga dagen!


in the mood? no way

Oj vad jag är dålig på det här med att uppdatera. Jag kan berätta för er att jag har flyttat, har nu ett hus tillsammans med Natalia, Ammi och Marisol. Ska ta kort så får ni se, det är nice. Jag är kvar på skolan just nu för att prata lite med min älskling, jag saknar dig! Hemlängtan börjar krypa in på mig som fan, jag känner mig konstig. Dom här två-tre dagarna har jag känt av det som mest. Det är jobbigt, väldigt jobbigt.
Ni ska veta att jag saknar er alla!Det gör jag verkligen...
:(
Nej nu ska jag sluta innan jag börjar bli blödig, faaast...redan försent va?
Imorgon drar vi föresten till La Isla Negra med skolan, work work work.
Fett dåligt inlägg, blääää.
Jag tror inte jag är på humör för att skriva så jag slutar nu.

RSS 2.0