in the mood? no way

Oj vad jag är dålig på det här med att uppdatera. Jag kan berätta för er att jag har flyttat, har nu ett hus tillsammans med Natalia, Ammi och Marisol. Ska ta kort så får ni se, det är nice. Jag är kvar på skolan just nu för att prata lite med min älskling, jag saknar dig! Hemlängtan börjar krypa in på mig som fan, jag känner mig konstig. Dom här två-tre dagarna har jag känt av det som mest. Det är jobbigt, väldigt jobbigt.
Ni ska veta att jag saknar er alla!Det gör jag verkligen...
:(
Nej nu ska jag sluta innan jag börjar bli blödig, faaast...redan försent va?
Imorgon drar vi föresten till La Isla Negra med skolan, work work work.
Fett dåligt inlägg, blääää.
Jag tror inte jag är på humör för att skriva så jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej Putti, jag saknar dig och jag älskar dig <3 Puss puss puss

2009-10-02 @ 09:13:52
Postat av: ...

I miss you too honey!

2009-10-02 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0