solen skiner och jag likaså!

Vi visade våran kortfilm om Nina idag, fick riktigt bra kritik. NÖJD till tusen! Nu skriver jag på en krönika om Pablo Neruda som jag senare ska göra till en ljudkrönika.

Me gustas cuando callas porque estás como ausente,
y me oyes desde lejos
y mi voz no te toca -
Pablo Neruda

Läget här i Chile är prima, solen skiner och mitt hjärta bultar extra mycket. Tack vare en person.
ÅH! Jag vill berätta så mycket men det är nog för tidigt, gotta take things slow.
Eller egentligen borde man ju bara köra på and.. Seez the day! Carpe diem! Fånga dagen!


Kommentarer
Postat av: torkel

Har du gått och blivit kär? :D <3

2009-10-09 @ 14:46:45
Postat av: Herman

Vad kul att ditt hjärta bultar för någon Lise! Det låter som om du har det bra där borta. Du måste lägga upp lite bilder på huset. Det låter så vuxet att redan ha hus, haha.

Ha det toppen!

Många kramar från Herman

2009-10-09 @ 15:52:00
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0