Meeeede humor

Nu är det bara en månad och en vecka kvar tills jag är i Svea land, det är helt otroligt! Tiden har gått så snabbt. Ska bli underbart att träffa familjen och vännerna och att få äta: indisk mat, lösgodis, lantchips, dippsås, välling, kexchocklad och Toffifee! Eftersom...man har så kul med Toffifee! :)
Mari o jag ska ta en runda hem till mig, ska hämta lite grejer och sen ska vi ta en runda på stan. Det var längesedan känns det som.

Vi kollade på några klipp på YouTube, ett program som heter Roast på Berns. Jag kan inte låta bli att tycka att Petra Mede är störskön, däremot var det lite för grovt med skämtet om att Emilio slog Pernilla Wahlgren. Aooutch!


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

var är du nu någonstans då?:D//Emma.

2010-04-28 @ 22:26:48
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0