Dam dam dam dam- damdam!

Igår bjöd dagen på Pastel de Choclo (Majsgratäng) , några från klassen samlades och så lagade vi mat tillsammans. Senare var det tänkt att vi skulle gå på en filmvisning som vi var bjudna på men tiden rann ifrån oss. Istället drg vi hem till Stina där vi drack och hade det trevligt. Min kusin fyller år idag men vi firade henne igår. Hon hade bjudit folk till en klubb där vi skulle samlas och fira henne, så vi gick dit men jag var lite för trött för att fortsätta med dom andra till dansklubben. Mari och jag gick hem istället och softade med snacks :)

Och i morse gott folk så hade gick jag på en workshop med Karin, vi fick lära oss olika rytmer och spela på trummor. Det var hur kul som helst! Ska dit nästa lördag med tror jag, ska försöka filma och lägga upp här sedan.
Jag och Marisol sitter och redigerar med våran dokumentär om våran organisation, vi börjar bli lite sega nu så jag tror vi ska äta sushi. Det förtjänar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0