Backpacking

Det kanns som om tiden har gatt sa himla fort sen jag kom till Sydney. Vi har som sagt hunnit med Sydney, Blue Mountains, Port Macquire, Coffs Harbour och ar nu i Byron Bay. Naturen har i Australien ar helt sinnesjuk fin. And tomorrow my friends, ska jag fa se min syster och hennes familj! Antligen har dagen kommit. Det har gatt for manga ar kanner jag, ar lite nervos. Men samtidigt ska det bli awsome!
Daniel Adams-Ray is..soo goood! Kan inte sluta lyssna pa hans album. Lamnar en lat, maste ata nagot!
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Ebba a.k.a brur

Lise sjunger "Cause I have the time of my life.." Låter som ni har världens bästa resa typ, nature. Moder jord.

Ni får ha det bra!

Haha sjukt spontan kommentar men kände att jag ville skriva och säga hej, så hej" :D

2011-04-04 @ 18:33:27
URL: http://ebaay.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-25 @ 20:34:38
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0