Lady marmelade

Spöktimman är kommen som dom säger. Jag är verkligen på min vakt kan jag säga er, såg The Haunting in Connecticut idag med Sarah och Ewe. Den var bra faktiskt, det var den. Vi körde även klart monopol spelet som vi hade dragit igång, tar ju sådan himla lång tid att köra det men kul är det. Jag förlorade faktiskt, vet inte riktigt vad som hände...jag skyller på huvudvärken! Hehehe :) Fick även smaka nybakat bröd som Sarah hade gjort, provade med marmelad och hej, marmelad är ju helt okej. För att vara marmelad alltså.

Egentligen borde jag inte sitta här och skriva utan städa lägenheten och hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Chambel. Ska försöka få henne att se en skräckfilm, håll tummarna! Men nu måste jag packa sovkläder och idrottskläder, ciao bella.

PS. Torkel for fuck sake, det kallas begär och du är ett ganska starkt sådant! Holla at me!

Kommentarer
Postat av: torkelitooo

du, jag säger bara en sak: 1:a juni, make some room for me in your life that day :)

2009-05-08 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0