"Jag har tappat ploppen.."

Ohoooj! Sitter i skolan och har textkommunikation, ska skriva om 10 saker som får sommaren att gå och hittills har jag bara kommit på en..wei. Jag vill bara hem känner jag till min sköna goa säng, mmm. Just det, skolresan till Arosfortet var trevligt. Mitt lag: Toalätt, kom på fjärde plats and we kicked ass! Vi vann varsin plopp som jag sedan gav bort, godiset menar jag föresten. Sen efter jag kom hem därifrån kom Kalle så körde vi till Sarah för att plocka upp henne och sedan bege oss ner till Tångerda och Ramkvilla. Det var helt sjukt mycket regn ett tag när jag körde, såg nada men vi överlevde och kom fram hela efter ett par timmar, haha. Jag skriver mer sen, nu måste jag jobba på artikeln. PEACE!

Kommentarer
Postat av: ilhana

det ser ju bra ut nu jö, bara en profilbild som saknas (eller?) :)

2009-05-11 @ 20:11:45
URL: http://sorandom.org
Postat av: Chambel

headern blev as bra :D

2009-05-11 @ 23:55:40
URL: http://karolinchambel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0