Yeees!

Nu när jag kollar ut från balkongen är jag så himla glad för att det är studiedag..inte en chans att jag sätter ut min fot i snön! Nej nej, idag ska det bakas och städas. Det är nämligen UF-mässa nu på fredag så måste baka till det och städa ska jag göra för att det behöver jag verkligen. Borde nog sätta igång snart, fixa mig och så eftersom jag vaknade för en liten stund sen. Känns som jag skulle få kramp i vaderna för att jag gick så mycket igår, var med Emma, Elin och Sanna ute vid IKANO och kollade skor. Sen mötte jag Sarah vid resecentrum och vi drog till universitet för att fixa lite, det var askallt och mina skor läckte in! But we did it, vi kom fram och jag blev as förvånad att dem hade en egen pressbyrå där ute. Sen blev det pannkaks dags hos Sarah, haha trodde jag skulle spy där ett tag men det gjorde jag inte :)

Kommentarer
Postat av: giulia

det är det godaste chilenskt mat !

2009-03-11 @ 20:09:16
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0