Gotta catch them all!

Mmm, jag verkligen älskar naturgodis. Var vid det nya Coop som har öppnat precis här vid mig, sjukt mycket folk! Tror mamma och jag stod i kön i mer än en timme, haha men det var kul. Det känns verkligen skönt att hon är hemma, dem senaste dagarna har jag märkt att jag har behövt henne mer är någonsin. Min gudinna, min drottning och min allra bästa vän.



Imorgon blir det att åka ut till Motala, peppar som fan! Jag känner att nu är jag på G så det blir nog bra det här. Men ska nog träna lite innan, fast kanske gymma eftersom min tå är ju inte med mig riktigt. Nej nu ska jag forsätta med ett spel som Sarah skickade till mig, vad kan det vara för något? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0