Tick tack

Jag undrar verkligen var all tid försvinner, känns som om jag aldrig är hemma längre och ifall jag är det så har jag bara några minuter på mig innan jag ska iväg någon annanstans. Ska snart iväg till Emma för lite myskväll, känns inte som om jag har lust att gå ut två gånger på raken men får väl se vart kvällen bär av.
Var ute igår med Ewe,Sarah,Michelle,Hanna och Eric(q?)a, det var trevligt i början men sen vet jag inte vad som gick snett, Vi drog hem till Sarah sen iaf och såg en riktig bra film. Eller jag såg klart den idag på morgonen eftersom jag somnade som vanligt. White Noices hette den, tycker det har varit svårt att hitta någon bra rysar film på länge men nu så! Annars har dagen spenderats med Ewe och Sarah, vi har mest sovit,bakat och spelat. Haha, jag lovar att ifall någon av er hade sett oss när vi körde Tekken 3 så hade ni trott att vi var helt galna. Jag har lite ont i tummen efter allt tryckande.

Nej men nu måste jag duscha och göra mig i ordning, slänger in en bild på Ior eftersom han är såååå sööööt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0