lucky we

"I ain't never gonna shut you out.."

Jag måste säga att dagens låt har varit Beyonce's Halo, jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den men den har gått på repeat här hemma. Bakningen gick bra, var dock tvungen att gå ut och fixa socker för jag inte hade någon. Det blev inte heller 45 st utan 29 så ni vet nog vad jag ska göra imorgon. Eller idag kanske jag skulle säga.
Veckorna går himla fort känns det som, blir jobb imorgon och det är alltid lika givande :) I really like my job, i do. Varenda gång jag går därifrån känner jag mig som en ny människa, som om jag har fått nya batterier och det känns som om jag är oslagbar. Haha vet att det låter knäppt men så är det, att jobba med människor är underbart!

Jag drömde om barnen på min praktikplats häromdagen, Max stod på kullen och skrek: Fröken, vill du åka pulka med mig? Hans ansikte blev alldeles upplyst av snön som omringade oss. Det är något speciellt med barn och deras energi, det är som om den aldrig tar slut. Tänk om det kunde vara så, att det bästa inte tar slut. Yes. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0