stängda ögon



Alltså jag vet inte vart minne har tagit vägen men i skallen är den inte iaf, Ewe ringde och påminde mig om provet för en stund sen och jag hade totalt glömt bort det. Så denna natt ska ägnas åt Mediekunskap? Mediekommunikation? Gaah, jag vet inte ens vad ämnet heter. Men en sak vet jag...att jag har gjort Naan bröd idag!
Tillsammans med Sarah and it turned out great! Speciellt med ost i ^^
Vi kollade även på Bolt och det är ju en riktigt bra barnfilm, enligt mig (barnfilmsexperten).
Nej nu somnar jag, haha förlåt Sarah.
Känner att jag faller i dvala vilken sekund som helst, simmade idag och rände på Coop så inte undra på om man är trött.
Poetry Slam mañana på skolan, det blir intressant tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0