pick me pick me pick me!

Haha jag var med om värsta awkward situation påväg hem från jobbet, stod och väntade på bussen alldeles oskyldigt vid kungsgatan när jag ser en as snygg bil kör förbi (jag har hamnat i en konstig period i mitt liv då jag fått upp ett intresse för bilar). Jag kollar såklart efter den eftersom den sken så himla fint med hjälp av gatuljusen, sen ser jag att mannen i bilen kollar på mig och verkligen vänder sig bakåt fast han borde kolla framåt. Han gör sedan en u-svängning och åker förbi igen och denna gången har han vevat ner rutan på bilen och gluttar ännu mera än förra gången. Jag tänker att han kanske trodde att han kände mig och försöker helt enkelt ignorera honom, sen när han åkt förbi gör han en till u-svängning och denna gången kör han saktare förbi och nickar med huvudet en sån där "hoppa-in-i-bilen-så-snackar-vi-priset-senare-nick", jag trodde jag skulle dö. Jag kände mig som en hooker som bara väntade på att bli uppplockad, sen kunde jag inte hålla masken utan började asgarva...och tack gode Gud för att bussen kom!

Såna människor det finns alltså, som om man skulle låta sig bli skjutsad av en totalt främling som råkar stanna framför en? Haha, ja det finns människor till allt som sagt.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hahaha, du är för snygg för det eget bästa helt enkelt :D

2009-03-12 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0