om jag vore..

Trodde min mage hade blivit bättre men icke sa nicke, gör så jävla ont så nu ligger jag i sängen för det är då jag inte känner något. Har kollat på Beck filmer och måste erkänna att dem jag sett so far är rätt så bra, jag som jämt har haft fördomar mot dem filmerna. And now im stuck. Det var värsta fina vädret imorse, helt wuunderbart! Kändes lite surt att vara hemma men jag hoppas våren kommer på riktigt nu och stannar med. Jag ringde till brorsan och sjöng förut, han fyller nämligen år idag och han blev riktigt glad för sina Sean John solglasögon som han fick av mamma och mig. Han har aldrig fått någon riktigt fin present egentligen, bara strumpor och tröjor men tillslut så :)

Tänk om man var miljonär, att kunna ge dem man älskar det dem förtjänar. Visst kan man göra det utan pengar, men tyvärr så underlättar pengar verkligen. Jag skulle köpa ett stort vitt hus till mamma som hon alltid har önskat sig, skulle betala min brorsas kör lektioner och sen hans bil, skulle köpa en gård till min syster och hennes familj. Till Kalle skulle jag ge...jag vet inte vad jag skulle ge honom för han kan egentligen köpa vad han vill. Tid, ja, mer tid med mig skulle jag ge honom! Två grejer som är svårt att hålla koll på, time is money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0