it's all abour karma!

Jag kommer sova som en stock ikväll och så himla skönt att man inte har nåra lektioner tomorrow. Så man kan egentligen säga att min helg börjar..nu! Wonderful. På religionen snackade vi om karma och nu kan jag inte riktigt sluta tänka på vad jag gör och tänker. Efter det drog vi till Arbetsförmedlingen, det var lärorikt och jag har börjat tänka i andra banor nu. Eller jag vill ju forfarande jobba med människor. På jobbet idag målade vi lerverk som vi hade gjort förra gången, min snigel hade förlorat sitt tak så jag gav bort det till Karin. Jag är så generös av mig.
Men nu ska jag ta och poppa lite popcorn, krydda på med Butter smaken som finns att köpa på SF, hacka lite gurkskivor och se Slumdog Millionare, salut!


Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte aromaten!!

2009-03-27 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0