i will not loose

JAG ÄLSKAR SOOOOLEN! I DO I DO I DOOOO!
Blir så himla glad av vädret så det inte är klokt, happy times will come now :)
Annars kom jag hem för en liten stund sen, hade möte med Café Siesta, haha och jag har fått ost. Jag är så glad, jag har inte haft en ost hemma på väldigt länge nu. Jag älskar nämligen ost och desvärre är det ganska dyrt med ost och i nu läget så omfamnar jag verkligen denna lilla ost bit, min lilla plutti bit. Nej nu ska jag skärpa till mig, känner att jag börjar balla ur. Men ska plugga till religionsprovet imorgon, kan typ nada om islam märker jag så hej!

Yees föresten, har velat visa en låt som jag tycker är sjukt bra och äntligen har dem gjort en video. Dock inte så bra men men, listen up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0