Herreys på vift

Ja igår var det tanken att jag skulle till Malin för lite melodifestivalskväll, alla skulle klä ut sig och sen så skulle vi kolla på melodifestivalen tillsammans. Haha blev inte riktigt som vi hade tänkt. Ewe, Sarah och jag klädde ut oss till bröderna Herreys ( lägger in bilder när jag har fått några ) och sen åkte vi och hämtade Emma. När vi var någonstans ute i vildmarken så börjar bilen låta jäkligt konstigt, vi stannar och märker att vi har fått punka.  Jahopp, där står alltså Herreys mitt ute i ingenstans och försöker stoppa bilar för hjälp. Jag kan bara tänka mig hur sjukt det såg ut, haha. Vi lyckades fånga in en man i röda cowboy stövlar som försökte hjälp oss att hitta ett extra däck, men det hade vi tydligen ingen så han åkte vidare. Dem andra ringde runt medans jag låg och hade mig i baksätet, tillslut hittade Ewe däcket och så kom Emmas kusins man, Karri! Karri the maaaan :) Han bytte däck åt oss och var riktigt hjälpsam, merci beacoup. Sen kom vi lagom till dem två sista bidragen i tävlingen, det var väl helt okej låt som vann om jag tänker efter men verkligen inte den jag ville.

Idag ska jag plugga, har prov imorgon och så har jag äntligen fått en jävla tvätttid! Det betyder...vita strumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0