God only knows

Dagen började inte bra, ont i magen igen och halsen. Fixade tabletter och sen blev det bättre. Drog hem till Emma för lite plugg och käk, det var trevligt tills hon drog och skulle köra bil. Blev lite ensamt och jag kunde inte riktigt fokusera mig på religionen så jag körde röj ^^
Vi drog och tränade sen så nu är jag helt slut i kroppen, känner jag mig lam. Lam som en gam. Jag sitter och kollar på foton och jag längtar, längtar efter någon som är mitt eget kött och blod. Jag längtar efter någon som jag inte ens har träffat och allt jag har är bilder. Tänk om jag kunde vara där borta och bara få hålla dem i min famn, låtsas käka upp dem och få höra deras skratt- Jag blir galen, jag bliiirr gaaalen!
FAN! Det är allt jag kan säga för idag.




God only knows how i feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0