beautiful day, hey!

Den här dagen alltså, den har vart helt underbaaaar! Fint fint väder, fin fin musik och fint fint...sällskap? Haha, dagen har varit hel skön iaf. Känns som om allt har gått som smort, provet gick sjukt bra, idrotten var sjuk rolig trots skador på läppen och tån och för att toppa det hela; STUVADE MAKARONER TILL LUNCH!
Det gjorde min dag kan man säga, ända tills jag kom hem för några minuter sedan, ser ett äckligt brev ligga i min hall.
Försäkringskassan kan verkligen göra en deppig, det är skrattretande.
Nej men ska inte låta det dra mig ner, pepp för fan!
Jackson, hit it!


Kommentarer
Postat av: emma

det där med läppen var inte meningen!! jag föll med för den förtrollade dagen!

2009-03-19 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0