antyhing i want i just get it

Nu är jag hemma, helgen har varit riktigt intressant och trevlig! Lägger upp bilder senare för jag orkar inte just nu. Tänkte att jag ska jag ta de lugnt med en film,ska se Die Welle som är baserad på boken The Wave. Boken är bra och jag har sett den gamla filmen, men jag tror nästan den nya är bättre, förhoppningsvis. Aja, det får vi ju se.
Skola tomorrow, var sjukt längesen och jag vill fan också bli klar med matte B! Lyllos Emmax2, men jag och Gemet ska kämpa vidare såklart. Sen ska det firas..som fan! Hehe, men det känns skönt att vara hemma iaf, trots att jag saknar tillbaks till helgen, men får vänta tills april, ifall det nu går och det hoppas jag! :)



"Hörde att du hade ett försprång på Håkan?" Hell yeah, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha jadu, var inte för glad. Håkan the hero har faktiskt bjudit michelle på en kopp kaffe så jag måste nog säga att det är en tie

2009-03-01 @ 23:10:55
Postat av: herman

klar med matten! inte du! haha! nejdå, du är säkert klar snart, kan hänga med och fira igen :)

2009-03-05 @ 11:49:23
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0