yaaaaaaaaay!

Klockan är 03 och jag är inte ett dugg trött, det enda jag tänker på är mammas goda tårta och the sims 3. Damn you Sarah! Jag fick en impulstanke om att jag skulle springa hem till mamma och be om att få lite tårta men då skulle hon tro att jag gick på något. Jag kanske skulle dra ut till utsiktsplatsen istället? Mm, jag älskar att bara sitta där och få kolla ut över Linköping och få reflektera över allt som pågår.

Dagen har för det mesta faktiskt gått åt att spela the sims, sen fick det vara nog och jag skulle träffa Natalie som väntade på mig i Berga. Stackaren fick vänta i mer än en timme på mig för att det blev lite komplikationer med nyckelbytet men tillslut kom jag fram. Vi kollade på Shutter, åt popcorn och chips.

"Sometimes love comes around and it knocks you down
Just get back up when it knocks you down"


Kommentarer
Postat av: bullräkaballenalex

hahaha, sims 3 alltså... Emelie fick mig att testa det efter att jag hade mobbat henne i ett par veckor över att hon satt och nördade det. Och nu är jag också fast. Goooooood damn it!! Glad midsommar

2009-06-19 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0