season comes and go

Nej nu måste jag sluta, jag har lånat the sims av Sarah och har kört det sedan jag kom hem. Ebba och jag gick hem till Sarah igår sen och sov där, det blev drinkar och väldigt heta samtal...bokstavligen talat. Haha en del män är ju inte riktigt friska. Det var underbart väder iaf när vi vaknade imorse och till frukost blev det pannkakor och vitlöksbröd. Perfekt kombination jag vet. Vi gick sedan ut och solade, det var riktigt skönt.

Jag hade tänkt att jag skulle hoppa in i duschen snart, ska ju på utebio tonight :) Kommer nog bli riktigt mysigt. Imorgon bär det föresten av till Öland, ska fira midsommar där med några polare i husvagn. Lyxigt värre, jag som är van att tälta på alla festivaler. Det kommer nog blir riktigt kul och jag längtar, vi ska gå loss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hann inte träffa mig älskling!

2009-06-19 @ 01:44:06
URL: http://www.karolinchambel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0