Bathe in the light of day

Hemkommen från Tinnis, det var as skönt i vattnet! And the sun, love it! Fattar inte varför jag hatade att vara i solen förr, men man är ju lite konstig när man är liten. Det blir nog att jag drar dit tidigt imorgon igen för ett litet morgondop, kommer sitta fint fint. En bra start på dagen :) Nu ska jag unna mig lite popcorn och kolla på film eller om jag ska läsa klart Twilight. Hur jag än gör så ska det poppas popcorn, nu på momangen!
Slänger upp en bild från när Ewe, Viwi och jag var och badade i Varamon. Fiiint juu.


Kommentarer
Postat av: torkel

Jag vet varför du inte gillade att vara i solen förut. Det var för varmt och gjorde dig arg.

2009-06-25 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0