avstånd och luft, jag vill andas

I'm back från Öland, det händer sjukt mycket grejer där borta som inte borde hända men trots det så hade vi kul. Jag har fått ganska många samtal idag från människor som säger vad dom tycker om min framtid, vad jag borde göra och vad jag inte borde göra. Jag säger bara sluta, sluta sluta sluta! Min framtid är mitt liv, mina val helt enkelt. Visst så gör ni det kanske för att ni bryr er, men om ni inte släpper taget om mig och låter mig få göra som jag vill..hur ska jag då lära mig vad som är fel och rätt om jag inte får uppfatta det med mina egna ögon?

Ni ber mig att stå, ni ber mig att gå rakt.
Men ni låter mig inte ens krypa för att ni vet.
Ni vet innerst inne.
Det gör jag med.

Kommentarer
Postat av: bögräkan

Lise din skitunge. Skriv ett mejl till mig och berätta så jag kan ge dig lite broderlig vägvisning. Och jag kommer inte att vara någon moraltant och säga för si, gör så.

2009-06-22 @ 20:15:04
Postat av: mama

det har du rätt baby ,moronita

gör det du vill göra och ej det vi vill att du ska göra,men det är på grud av kärlek och ej annat

du är klok liselott gå framåt y rätt riktning.

love you mamma

2009-06-25 @ 13:41:04
Postat av: vane

kommer du att försätta ha detta blogg wen du är i chile ? i hopps så because i will se dig mera genom detta och följa dina steg för din lycka är min lycka

2009-06-25 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0