Kirrat och klart

Paaaarrappaaapaaa, flygbiljetten är ängtligen bokad och visumet är fixat! Så himla skönt det kommer bli; nytt land, ny kultur, nya människor, nya upplevelser. Jag är laddad till 110% nu. Bara packningen kvar :)
Gah, jag spricker nästan för jag är så förväntansfull men som jag sagt förut, jag lever i nuet och jag skrattar idag! Framför allt så ler jag idag, hihihi. SNUFFSI!
Nej nu ska jag ligga i hårdträning med packningen och lite annat. Men nu vet ni gott folk, den 20 augusti hamnar Lise på planet till Atlanta och sedan till Santiago. Mot oändligheten och vidare! The world needs me and it is calling my name so i fly faster than a G5, just me and without a shame.



"Livet blir bättre när man vet vart man ska."

Kommentarer
Postat av: Emma

jamen du kan ju inte bara åka. När ska vi säga adjö?

2009-08-01 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0