Anoche baby!

Nu är jag hemma, huvudet är tungt men jag flyger ändå. Jag är så jäkla glad att Gisela övertalade mig att följa med på Platens, fan en av mina bästa kvällar. Det började med att Ebba och jag träffades, chillade lite och sen drog vi till Nationernas där vi mötte upp Gis med några andra. Sen var Ebba tvungen att dra hem eftersom flickan är duktig och gör så att pengar rullar in som det ska. Kompis det går bra för dig och idag är det din sista dag imorgon, ska vi fan fira till tusen! ;) Iaf så följde jag med Gisela och dom andra till Platens, kontakter knöts för fullt och jag var helt enkelt oemotståndlig denna natt ( like the rest of them baby! ). Hahaha jag tror jag garvade hela tiden och skrek med, speciellt när jag träffade Sarahs syster, hihi ^^ Kvällen gick mot sitt slut och vi vart hungriga så vi gick till brödernas Emils och fixade några falafelrullar, trevliga pojkar. 20 och har redan företag, big up! Sen tog vi taxi hem till Gisela och så slaggade jag där, trodde jag skulle dö när jag låg där för det var så jäkla varmt. Sen kom jag på en grej och då var jag tvungen att dra till den saken, men det visade sig att det var fel dag så jag kunde lika gärna slaggat kvar. Attans.

Livet leker och jag känner mig på topp, hoppas inget/ingen drar ner mig bara. Men det har jag svårt att tänka mig ;)
Tung låt tipsas idag, Wisin y Yandel - Ahora Es! This kind of music i will hear all the time soon, wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0