im good at what i do ;)

KOOOOOMPIS!
Var ute med Ebba igår kväll i regnet, vi satte oss under taket vid Lillgårdsskolan och softade. Blev lite knäpp efter ett tag så vi körde Gris, haha det är ju sjukt segt när man är två. För att fortsätta om seghet.
Den här dagen har det känns som om jag har haft all tid i världen och nu känns det som om jag borde gjort massor av saker istället för att ta det lugnt. Eller okej imorse har jag ju varit duktig och fixat lite grejor som ni får höra om sen! Nu måste jag hinna med att städa lägenheten innan Alex kommer, måste hinna dra till Linnea och sen måste jag hinna duscha och massor innan vi drar till Ebba. Vart försvann du T?
Nej nu måste jag lägga på ett kol :) Skulle bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0