packing

Har tagit en paus från packandet nu. Det blir så tomt så jag bestämde mig för att sluta, jag har ju ändå ett tag på mig faktiskt. Jag tänker över vad jag ska ha med mig på resan, en av mina blivande klasskamrater frågade mig;
" Hur packar man för ett år?" Ja hur fan gör man det egentligen?
Jag måste ju banne mig köpa en resväska. Hoppas det blir bra väder imorgon så man kan gå lite på stan, ska träffa Ebba imorgon med, på hennes stora dag! Flickan fyller ju nämligen 12 år..oj, förlåt 19 menar jag! Hihihihi....
Ska käka lunch på hennes jobb och sen ska jag fixa my computer ute i Tornby. Men nu ska jag göra välling ( sjukt länge sen jag gjorde! ) och kolla på en film, peace :)

Kommentarer
Postat av: herman

Hur mycket får man ta med sig egentligen? Det är väl inte så mycket? och så ska det räcka ett helt år.. Haha lycka till är allt jag kan säga!

Puss /Herman

2009-07-24 @ 11:52:54
URL: http://nonchiunque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0