i love my friends, all of 'em

Gårdagen var trevlig och fler kontakter knöts, riktigt trevligt folk måste jag säga! VI hamnade tillslut hemma hos mig vid 03 och grabbarna kom efteråt med käk, gud så gott! Sen somnade vi, eller dem andra gjorde det medans jag och Freddy var vakna och kolla på ett sjukt program. Freddy och Kim drog vid 05 och vi andra fortsatte att sova. Jag kommer inte ens ihåg när dom drog så jag har typ sovit bort hela dagen känns det som. En slapp dag känns det som och regnet bara öser ner, ännu en dag. Jag ska träna lite nu för sen drar jag med Ebba ut i skogen och fixar svamp, haha jag diggar den bruden alltså! :D Senare blir det mat och bio, vi ska se på Baksmällan :) Wihuuu!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0