if it makes me happy, it can't be that bad

Bion var as bra igår och jag höll på skratta ihjäl mig ungefär hela tiden, älskar Alan! Baksmällan kan jag rekommendera big time, se den. Just det, svamp plockningen gick inte riktigt som vi hade tänkt. För det första gick vi i helt vanliga kläder med helt vanliga skor, blött som fan var det men det stoppade inte oss från att fortsätta inåt i skogen. Ju mer vi går inåt ju mer börjar vi märka att vi går i ett träsk, jag hör Ebba svära för sig själv lite längre fram och när jag kom fram hade hon tydligen ramlat ner i träsket och var alldeles blöt och lerig. Jag kunde inte låta bli att skratta :) Tillslut hittade vi ut och så hittade vi smultron, hallon och körsbär som vi åt. Jag hade även med mig kex som vi åt senare, hade picknick på en sten i skogen. Solen hade inte synts på två dagar och så när vi sitter där och har det bra så blir det plötsligt ännu bättre, solen kommer fram och verkligen skiner på OSS! Det var ett tecken. Hahaha vilken dag alltså, det är kul att tänka tillbaka på saker som man inte tycker är så roligt just i den stunden man är med om saker.











The bad and the good things fills me, this is me. I'm just honest when i tell you that the things i do, isn't bad. The badness is in your eyes so wash them away because i ain't ready to change who i am for you or anyone else.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0