Thaiboat

Morgon morgon! Kom precis hem till Kalle igen, jag känner mig så himla seg så det inte är klokt. Igår övningskörde jag lite och efter det åkte jag in till Slussen för att träffa brorsan. Vi gick längs affärerna och bara njöt av vädret med en kall Smirnoff in our hands. Sen var det några som delade ut gratis choklad om man rockade i ring, lättförtjänt godis kan jag säga er för vi sög båda två, haha. Sen drog vi till Thaiboat, jag säger bara att dit måste ni fan! Lätt det bästa stället jag har varit på, en båt som ligger i hamnen på Söder. Dem hade en as söt sandstrand på båten, vi satt där och solade och drack lite. Sen beställde vi bord och maten var riktigt god, dock lite starkt men jag är så himla klen eftersom det verkade ju gå an för Johanna och Eric. Musiken var as bra, tror det var Dj Diva som spelade.
Det var en riktig trevlig kväll :)

Nu håller Kalle och jag på att fixa en backup till min dator så ska vi trimma den lite med. Den måste ju vara fit for fight när vi är i Chile ;) Men nu ska jag hjälpa till här och sen blir det mer övningskörning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0