"raindrops keep falling down my head.."

Fii fanken vad det regnar, har ju regnat hela dagen känns det som. Sofie var här förut och åt lite tårta och snackade, tycker lite synd om henne som måste gå hem i det här regnet. Följde henne en bit men kände sen att mina skor började läcka in. Fattar inte vad jag gör med skorna för det är verkligen hål i alla skor jag har! Visst, jag går med dem men jag måste ju gå på världens konstigaste sätt så som jag sliter ut dem. Tror jag kanske ska ta något att äta och kolla på tv, jag är som sagt inte trött (som vanligt). Jag såg föresten White Chicks idag, haha, den filmen måste ni se! Den är sååå hiimla braaa! Tror faktiskt jag ska se den nu igen :) Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0