pull me back

God morgon, eller jag har ju i för sig inte lagt mig än. Jag har inte kunnat somna eftersom Carl håller på frågar massor av grejor medans jag försöker sova. Ebba sover som en stock där borta i soffan, snarkar gör hon med :) Gulligt.
Jag har funderat på om jag ska lägga sololja på hennes ansikte bara för att jag verkar vara den enda som är vaken. Jag har nämligen en tub i handen sen jag masserade Carl, lylloset fick en kroppsmassage av mig. Fast jag fick ju i för sig också massage ^^ Det är fint det!
Ebba, hennes föräldrar och jag kollade på en film förut. Sen kom Carl som varit i Barcelona hem till Ebba med en Smirnoff Vodka. Så vi har haft en drickar tävling och jag trodde att jag höll på vinna tills jag såg Ebba vid papperskorgen, då fattade jag att jag hade förlorat. Dom var och badade medans jag försökte må lite bättre, men  någon lugn ro fick man ju inte för karln lät mig ju inte vara ifred.
Vi ska upp om en timme föresten eller något för vi ska ner till bryggan här i Hjulsbro och fiska lite, Ebbas föräldrar tyckte vi borde förberett oss men vi tar dagen som det kommer. Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0