Jag vill åka nuuuuu!

Shit vad trött jag är, var borta vid Ebbas jobb och lunchade med henne. Grattade henne med, present får hon ikväll. Fasiken vad jobbigt det var att gå i denna värme, svängde förbi Sarah sen och hämtar lite grejer och min gitarr. Trodde jag skulle svimma. Men nu är jag hemma och törsten är släckt! Ikväll blir det att träffa Gisela och ta några bärs, sen bär det av till Linnea troligen. Får se om jag hinner med båda men det gör jag nog :) Jag hiiiinner med aaalllt!
Nu är jag så himla peppad inför att åka till Chile, skulle göra det så fort som möjligt om jag bara kunde men jag har en sak som jag måste göra innan. En liten liten sak, får se hur det går. Men kolla bilderna, där är jag om typ 3 veckor!!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0