HAAAAAAAAAAAALOOOOO!

Gårdagen säger jag bara; shit vad kuuuuuuuul! Förfest hos Sarah, där det bjöds på SingStar och Malin och min favvo låt, Smutser! Sedan cyklade vi till Ryd (vissa fick skjuts ;) ) där vi skulle på fest hos Lukas. Det dansades så att det såg ut som vi alla var inoljade men det var det inte direkt utan det kallas svett! Vi spelade gitarr och sjöng, jag blev tydligen väldigt älskad då. Vi körde bluffstopp och förloraren skulle dricka ett rått ägg, haha Lukas och Ewe loosade, och Mario har jag för mig? Aja, hel skön fest där alla personer klickade med alla...sånt gillar jag! Det blev lite väl mycket vattenpipa och sång för mig för nu är min röst typ fuckad men hej, det betyder ju att jag gav allt igår och att det var det värt. Efterfest var det hos Sarah med kantarellsoppa, fast jag somnade vid matbordet ^^

Ska snart till mamma som ska bjuda på lite mat innan jag drar till Sthlm, ska försöka hinna träffa min bror med. Han snackade om en grillfest, man vet aldrig vad som händer när vi två är tillsammans men det blir alltid lika trevligt. Ska övningsköra med, wiiie. Men nu skriker magen efter mat så det är bäst att lyda..tycker jag ^^

You say that you don't know why you scream and why you say those things . I know, you are scared and it's alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0