goodbye

Det blev att gå upp ganska tidigt imorse då jag sov hos Ebba och flickan var ju bjuden till Kolmården så vi satte oss på bussen runt kl 08, det var lite jobbigt eftersom jag  var så seg. När jag väl kom hem så kom jag på att tvätta kläder borde jag ju göra så jag satte igång med det. Sen blev det dags att säga hej då till Alex, känslorna kom efter vi hade skiljts åt och jag satte mig på en parkbänk och grät. Det blev ju inte bättre av att jag satt och lyssnade på Halo. Men våra vägar möts förhoppningsvis snart igen, då blir det fil i dina smilegropar! :D
Efter min lilla "stund" åkte jag in för att träffa Sarah, vi satte oss i Trädgårdsföreningen och pluggade, vi försökte iaf. Sen drog vi till Espresso House (älskar det stället!) och drack Chai-Latte,mm!
Nu väntar jag på att Ebba ska komma hem så vi kan leeeeeka, medans får jag underhålla mig med...ja, jag kommer nog på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0