what in the?

Vilken besvikelse Trollkarlens hemligheter var/är, tänkte att det skulle vara kul att få en inblick på hur dem gör men jag tycker bara det är löjligt. Inte den minsta gnutta magi, inte alls som Harry Potter filmerna/böckerna. Så nu sitter jag här och kollar lite kläder på internet medans jag käkar äppelmos med mjölk, mumma! Jag har försökt få upp den himla äppelmosburken i tre veckor tror jag och idag ploppade den opp. Simningen ger resultat! :)
Var och simmade idag med, visade sig vara simtävling där så vi var med på vattengympan istället. Kändes lite weird och kanske inte riktigt folk i våran ålder, men det var helt okej, förutom musikvalet, fast på sådana events kan man inte förvänta sig så mycket.

Imorgon skulle jag egentligen ha värsta sovmorgonen ända fram till 12, men tyvärr hade jag bestämt att jag skulle träffa min temagrupp klockan 8:30...how stupid can somebody be? Men men, ska fixa lite grejer med Linnea med så det blir nog lagom i alla fall.

Haha, jag måste föresten dela med mig av en riktigt, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den för, låt kanske?


Kommentarer
Postat av: idaw

hahahaha alltså han påminner fan om dig!! :D

2009-01-13 @ 19:04:43
Postat av: annas ugly shoes

HAHAHA började du simma för att få upp äppelmosburken?

2009-01-13 @ 20:07:37
URL: http://annasuglyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0