make me sick

Shit vad trött jag är, så fort jag har skrivit klart här hoppar jag och dör i min säng...så trött är jag! Efter skolan drog Ewe och jag och simmade lite, eller det blev egentligen en massa lek men sen så kom vi igång. Tänkte att min träningsvärk från i tisdag skulle gå bort men den fördubblades bara. Drog hem till Emma sen och chillade, chips och semla! Åt upp alla hennes chips och blev straffad på direkten, ont i magen på den.

Jag har föresten hittat ett nytt talesätt, eller ja, jag vet inte vad det kallas riktigt men såhär låter det och såhär kan det användas:
- Bla bla bla gjorde ni inte så eller?
- Jag lägger nog lock på den frågan.

Tror jag fick det ifrån ett reportage jag läste idag om det där äcklet som hade våldagit en liten flicka under en viss tid, fattar inte vart världen är påväg riktigt ibland. Blir så innerligt illamående när jag hör talas om sådant...av med kuken på männen och ja, jag kommer inte riktigt på något man kan göra med kvinnan men något iaf!
Måste sova nu, ska öppna caféet tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0