utgång

PARTY PARTY!
Känns som om jag inte har festat på en evighet, but now finally, the day has come. Sanna och Elin kommer hit för lite chit chat and some other stuff . Sen hoppas jag verkligen att vi drar till Tesan på maskeradfest, låter askul! Men vi får helt enkelt se vad kvällen frambringar...ja, det får vi :) Men just det, måste ju hitta något som utklädnad. Gah, jag har noll inspiration medans min mamma tycker jag ska vara Lois Lane i Superman. Haha, jag ser inte riktigt kopplingen till varför jag skulle vara just henne?

Men jaaaa, hon ska jag vara!


Kommentarer
Postat av: ilhana

hahaha jag garvar ihjäl mig

2009-01-23 @ 18:21:16
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0