Lovet, the end.

Ojsan, här var det dammigt. Har inte riktigt haft lust att skriva och jag har inte heller haft en lugn stund för mig själv så jag skyller på det. Lovet spenderades uppe i Stockholm, det var exakt vad jag behövde, lite tid med min familj. Jag märker att jag inte riktigt uppskattar dem så mycket som jag borde göra egentligen. Men det ska bli ändring på det! Jag kom hem i måndags, begav mig raka vägen till Sarah för att köra lite GH world tour. Det var kul, vi skulle spela in en film med Elin och Michelle men vi kom ingen vart tyvärr så vi gjorde bagels och chai latte istället. My two favorites! Vi kollade på Mamma Mia tror jag det var, fast jag somnade som vanligt. 
Just det, när jag kom hem låg det ett paket på mitt golv, haha, det var lite kul för att det var inte svårt att lista ut var det var för något. Ni kan ju se själva här nere på bilden.



Riktigt gulligt med rosetten, min bästa julklapp this year. Sorgligt nog vet jag inte vem jag ska tacka eftersom en viss person inte säger vem den är ifrån. Men tack, om du nu läser detta :)

Jag städade lite innan jag cyklade ner till simhallen för att möta Sarah där, vi skulle fixa kort där men det var stängt så istället drog vi hem till henne och åt lite, lite dricka blev det med till Singstar ABBA. Däremot fixade vi träningskorten idag, simmade några längder, det var riktigt skönt. Älskar att simma, befriande känsla det där.
Freedom...nej usch, kom på att skolan börjar imorgon. Jag vill inteeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0