shuliiluuu

Det skulle sitta bra med mörker just nu, totallt jävla mörker och jag menar inte bandet. Har världens värk i mitt huvud och jag kan inte ta tabletter heller för då förvärras magsåret så mörker, ja tack gärna! Jag skulle egentligen dragit iväg och tränat men jag gjorde nog bäst i att inte göra det, var ute på en promenad istället och försökte hitta de små ankorna, men utan succé.
Får se ifall jag mår bättre imorgon och om jag kan ta mig till skolan. Det kan kanske bero på att jag inte sovit så mycket eftersom Sarah och jag körde karriär på world tour. Jag är föresten kär i min gubbe, Edward C! Man kan ju undra vart jag fått namnet ifrån, hehe. Längtar tills slutet på denna månad, då kommer böckerna :)

Just det, är det någon som vet vart djurkyrkogården ligger i Rimforsa? Jag och Ebba hade tänkt bege oss dit fast vi vet ju inte vart det låg så vi drog till Norrköping istället på en liten utflykt. Det var väldigt impulsivt av oss, vi käkade på restaurang och smuttsade ner sätena lite här och var med cheez balls, yummie!

Åh nej, jag kom på att jag måste skriva en text till min redovisning som vi ska ha på fredag, ska ha vernisage om mångfald. Måset nog göra det nu innan jag faller in i R.E.M.

Jag vet föresten att du gillade låten Ida + hans lilla sexiga dans ;)

PS. Slänger upp lite försenade bilder från när jag och Ille (jag skriver med stor bokstav för jag vet att du tycker det är fult) var på julmarknad i Gamla Linköping.


Kommentarer
Postat av: ilhana

men haha!! jag såg ditt sms nu

måste leta rätt på mina bilder från det dära haha

2009-01-15 @ 07:29:20
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0