im screaming; i love you so!

Forgive me forgive me, vet att jag har vart dålig på att uppdatera men har haft lite fullt upp de senaste dagarna. Kom precis hem från träning, min hand har fuckat sig nu, tack Medley! Nävars, men det vore inte fel att besöka vårdcentralen, inte pga handen utan andra grejer men jag kan inte riktigt ta mig i kragen. Jag vet inte varför, min hjärna säger åt mig att borta bra men hemma bäst så jag stannar i lägenheten :)
Dagen har spenderats med Sarah för det mesta, vi tränade lite på Twilights soundtrack och det kommer nog sitta riktigt bra snart. Efter det blev det att gå på stan lite, hade jag inte gjort sen julhandeln tror jag.

Min älskade moder har föresten återvänt efter en månads tid (ungefär) uppe i sthlm, hon flyttar till lkpg nu i början av februari. Hon är fylld av olika alstrar känns det som, när jag bodde hemma tex ville hon mest av allt att jag skulle flytta ut och nu när jag väl har gjort det vill hon att jag ska flytta tillbaka. Men icke ska jag det, så nu flyttar hon helt enkelt efter mig.
Det är som dem säger; you never know what you got til it's gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0