Give me friday today!

Det är så himla skönt, jag har inte haft ont i magen på en hel vecka, tabletterna funkade verkligen. Jag har kunnat äta skolmaten utan att må dåligt efteråt, känns riktigt skönt. Kom typ nyss hem från simhallen, Ewe och jag har "surfat" på barnleksakerna som flyter omkring där i vattnet. Skulle vara roligt att prova på det på riktigt någon gång, ett måste innan jag dör. Ska slänga i mig lite käk innan jag drar till Linnea, FF ju :D Haha, fast det har jag ju hela tiden kom jag på. Men det är en annan sak när det gäller hus...säger vi. Jag längtar tills imorgon, det är sjukt, det jag längtar efter är att få komma igång med vårat projekt med min grupp, Vi är nästan klara, allt kommer visas på stadsbiblioteket i Linköping sen. Kuuul :) Men nu måste jag typ dra, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0