cry, i don't think i feel anything

Äntligen har jag fixat Spotify and i dig it, totally! Sitter och lyssnar på Glasvegas album och har damp, för att dem gör så bra musik alltså. Speciellt Daddy's Gone, det är kul när man kan relatera till låtar som verkligen passar in i ens liv. Eller kul och kul, det beror ju fan på vad det är för slags låt kom jag på but you get the picture.
Idag kom mamma hit och vi lagade lite mat, hon har fått sina nycklar till lägenheten nu så snart är hon helt inflyttad i Berga. Det känns helt okej nu, känns bra att jag kan ha koll på henne nu med tanken på att hon blir äldre :) Det känns lite säkrare.

Gårdagen var kul fast tiden rinner iväg alldeles för fort, sov hos Sarah medans mamma sov i min säng här hemma. När jag kom tillbaka till min lägehet hade hon ändrat allt nästan, då fick jag lust att kasta en snöboll i nyllet på henne. Men bara i tanken såklart, hehe...

All I wanted was a kick-a-bout in the park
For you to race me home when it was nearly getting dark
How I could've been yours, and you'd be mine
It could've been me and you until the end of time
Do what you want, when you want
Be as f**king insincere as you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0