Bum like you

Kulturkrockar, fattade inte varför jag ens valde det till temaveckan alltså. Visst är det sjyst folk mat han kommit med men vi fattar ju inget utan bara flummar. Så jag gick till Internationella Vänskapsföreningen i alla fall för att fixa en intervju åt våran grupp, klockan 8:30-9:00. Grejen är bara den att jag är den enda som vet om detta och jag får inte tag i någon av dem andra, men det löser nog sig. Dem verkade väldigt trevliga och possitiva att det skulle komma lite ungt folk dit.
Sarah och jag drog och simmade efter det, så nu tänkte jag laga lite käk för min mage skriker; Ris och nuggets!
Måste göra som magen säger :)
Jag är glader today, det beror mest på att jag har bokat Twilight collector´s edition! Wihuuuu, jag längtar som en ko.
Dock är böckerna på engelska men det gör ju inget, more fun for me. Ska fixa lite käk innan Grammisgalan börjar hade jag tänkt men det sket sig ganska fort då jag kom på att jag inte har kanal 4. Hoppas på att Robyn vinner något! Jag får se hennes konserter på kanal 2 istället för grammisgalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0